/*

Images not Found


Yeah, harap2 entry ni xda lah lewat sgt. Firstly aku nak ucap terima kasih kpd membe2 yg byk menghasut / 'encourage' aku tuk membeli dslr, terutamanya bijen, nisha , nisa' dan abg aku sendiri.Fyi, dua minggu lepas aku baru je angkat nikon D50 dari sorang brader yg aku kenali melalui forum photoskool, Time tu kebetulan aku pon nk turun KL tuk lepak berbuka sama2 dgn budak yg intern kat sana. Dengan berbekal D50 yg x sebebrapa ini, bermula lah episod baru aku bersama koleksi gambar2 yg bakal aku upload kat sini. Ni ada sedikit preview gambar2 terawal yg xsebrapa dari D50 ni.


© melongray |

6 comments:

Nisha said...

*clap clap*

tahniah nyah.. =)

ko ad bg nama ke D50 ko? hhuhuuhu

Melongray said...

zzzz , ape main nama2 ni.hahah

Nisha said...

hahaha...

mane la taw kot2 ko termasuk individu yg suke namakan harta benda ko..tak eyh..hahha

bijen m. said...

fuyyo.
kaw kaw.
lg hebat dari bijan.
jadi sifu aku bole?

Jasmine said...

pinjam hahaha

Melongray said...

bijen: Hg yg ajar aku.aku lak jadi sifu?
vampire: jasmine, bole tp you kn dtg penang!

Post a Comment

 
Design by melongray © 2012. All works by Melongray. All rights reserved.